من هر4هفته میرم پیش دکترم
28هفته بایدبرم ک سونورشد بنویسه
من خودم گفتم برام آزمایش دفع پروتئین نوشت با اینکه علائم نداشتم،درکمال تعجب یکم دفع داشتم دوهفته دیگه مجدد آزمایش نوشته تکرار کنم رژیمم داد بهم برای دوهفته دیگم سونو رشد نوشت برام
اگر نیاز به آزمایش سونو بود دکترت بهت میگفت
خانوما،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
شما مگه هر ۳ هفته نمیرین پیش دکترتون برای مراقبت بارداری؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.