میخای چیکار بچت دیگه بزرگ شده یجا نمیشینه توماشین
بچه خواهرم از ۲ سال به بعد نشست ، منم گرفتم بزرگ تر بشه بشینه😂
اینا که میگن بدرد نمیخوره هم بیخود میگن
اتفاقا بشدت کاربردی و بدرد بخوره و امنیت بالا داره
خودت یه مدت کنارش عقب بشینی اسباب بازی بدی دستش عادت میکنه آروم آروم بشینه توش
زمان میبره ولی میارزه باید صبور باشی
آره خوبه بگیر
بنظرم الان دیگه به دردت نمیخوره چون پسرت بزرگ شده و فکر نکنم بشینه نهایت بخواد بشینه ام یکماه بیشتر نمیمونه توش
نه عزیزم این اصلا ایمنی و استاندارد نداره ! بچه رو بغل کنید توی خطر بیشتر از بچه محافظت میشه
من نوشو یه ماه پیش خریدم۳۸۰۰
من پارسال نوشو ۱۷۰۰ خریدم اصنم استفاده نکردم حتی یک بار اگه خودت ماشین داری بخر
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.