۱۲ پاسخ

چه جاری خوبی داری خوشا به حالت

چه خوبین باهم انشالله موندگار باشه عزیزم

عجب جاری خوبی داری قدرشو بدون

جاری های من خیلی ازم بزرگ ترن درحد سلام حرف می‌زنیم 😂

مام همین طوریم از وقتی ماهلین به دنیا اومده یا اونا میان یا ما میریم خونه اشون

من شوهرم تک فرزنده

اون ۳۳ سالشه شما ۲۱ بعد تو جاری بزرگه ای؟؟

ومنی که جاری ندارم 😝

خدا کنه لیاقت این همه محبت داشته باشه 😂

چند سالشه جاریت؟

چه خوبه جاریت

🤣😍

سوال های مرتبط