ن بابا من بچه اولم تو بلوک انقدر درد داشتم گلاب به روتون گوه انقدر کردم ادرار خودم خجالت میکشیدم بعد بیا شوهرم بیاد پیشم بعدها بهم بگه گوزو انو اون کجای دلم بزارم کم بدبختی داریم اینم روش
من که همسرم گفت نمیام. ولی درد که داشتم دکتر گفت میخایی شوهرت بیاد گفتم نمیاد اونم گفت گوشتیو بده من زنگ زد گفت آقای فلانی بیا بالا پیش زنت کار داره. اومد میگه بزار من برم ابجیت بیاد منم میگفتم نه باید وایستی
مردا دل نازکن بنظرم
نیان بهتره
چون داخل محیطیه که اون لحظهه همراه درده ،تنش و اینجورچیزاس
نباشه بهتره
من اصلا دوست ندارم
بنظر منم خوب نیس که بیاد
ببخشید خانما میگم خجالت نمیکشید همسرتون باشه چون تو زایمان طبیعی ممکنه چیزی دفع بشه یا از معده صدایی در بیاد اینا ازار دهنده نیست که همسرتون باشه ببینه اینا سوال برام وگرنه حضورشون قوت قلب هست برای ادم
به نظر من نه
همون پشت در منتظر باشه خوبه
همسر من که اصلا دل جرعت نداره بیاد داخل وقتی مریض میشم میخوام سرم بزنن بهم حالش بد میشه فک کن بیاد داخل تو اون وضع ببینه 😅😅
من میخام برم بیمارستان خصوصی و اونجا میذارن از اول تا وقتی که دیگ بچه داره میاد بعد بیرون میکنن موقع زایمان
شوهرم اول فکر کرد ک تا زمان به دنیا اومد بچه میمونه داخل گف میترسم😂
بعد ک بهش گفتم گف اینجوری بهتره اون لحظه رو نمیتونم ببینم
بستگی به روحیه خودت و همسرت داره؛
من اوایل فکر میکردم بیاد خیلی خوب میشه ولی الان به این نتیجه رسیدم نباشه بهتره.
چون وقتی کنارمه درحالت عادی هم دلم میخواد چیزا رو بیشتر بهش ابراز کنم بهخاطر احساس راحتی و امنیتی که کنارش دارم و موقع درد هم همینطوره، اگر نباشه توی رودروایسی بهتر میتونم تحمل کنم و آه و ناله نکنم تا روند زایمان بهتر پیش بره. 😁
واضح تر بگم ورژن نازنازیم و لوسم پیشش بیشتر میشه خواه و ناخواه پس نباشه بهتره😂
منکه شوهرم نمیاد یا مامانم و باید ببرم یا خواهرشوهرم😂😂😂
من که میخوام حتما بیاد چون واقعا بودنش خیلی از همه لحاظ کمک کنددنس و اثهمین که توی مرحله ی به این مهمی بتونه کنار زن و بچش باشه خیلی مهمه
بعضی بیمارستانا میذارن بعضی نه
اگه بزارن میخوام همین کارو بکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.