من سنو 2
ازمایش1و700
اول فروردین انجام دادم سونوم شد ۲۶۰۰ ازمایشمم۱۷۰۰
من یک و هشتصد دادم با ازمایش قند باهم بود
من رفتم بیمارستان پارس ۱۱۰۰
مال من سونو شد ۳/۷۸۰۰ شد تازه تو درمانگاه گفتن بیمه قبول نمیکنه🤧
من زنگ زدم آزمایشگاه خصوصی گفت ۱۷۰۰
آزمایشگاه دولتی یک تومن
آزادم هستش بدون بیمه
بستگی به بیمه و ازمایشگاه داره
شما چرا میخوای سلفری بدی
۲ملیون و نیم
بستگی داره انگار هرجا ی قیمتت داره
من سونو ۲۷۰۰
آزمایش۱۷۰۰
قبل از عیددادمروبیمع رایگان
1380 آخر اسفند انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.