بچه ها ازمایش nt چنده؟

۱۱ پاسخ

من سنو 2
ازمایش1و700

اول فروردین انجام دادم سونوم شد ۲۶۰۰ ازمایشمم۱۷۰۰

من یک و هشتصد دادم با ازمایش قند باهم بود

من رفتم بیمارستان پارس ۱۱۰۰

مال من سونو شد ۳/۷۸۰۰ شد تازه تو درمانگاه گفتن بیمه قبول نمیکنه🤧

من زنگ زدم آزمایشگاه خصوصی گفت ۱۷۰۰
آزمایشگاه دولتی یک تومن
آزادم هستش بدون بیمه

بستگی به بیمه و ازمایشگاه داره
شما چرا میخوای سلفری بدی

۲ملیون و نیم

بستگی داره انگار هرجا ی قیمتت داره
من سونو ۲۷۰۰
آزمایش۱۷۰۰

قبل از عید‌دادم‌رو‌بیمع رایگان

1380 آخر اسفند انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری