بچه ها آزمایش nt من نرمال نیست ن ؟تروخدا جواب بدین

تصویر
۱۳ پاسخ

مشکل ندارد عزیزم

تصویر

دخمله نی نیت

حالا هر چی باشه سالم باشه

عزیزم باتوجه به سن بارداری که ۱۳ هفته ۱روزه خوبه به دکترت نشون بدی آروم میشی نگران نباش پیش مستوفی میری یا عیسائی

من میگم پسره

بازم از دکترت سوال کن

نرماله

نگفت بهت احتمال

خط نمودار بالای دوهستش زیر دو پسره

دخترم که داری

عزیزم نرماله خداروشکر چرا بد به دلت راه میدی

پس این عدد بتا چیه میگن بالاست ک

خوبه که
نرماله

سوال های مرتبط

مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی