۷ پاسخ

من جاریم دو تا پشت سر هم آورد داغون شد از آخر رفت عمل کرد

اینا عوارض طبیعی هست ممکنه برات پیش بیاد با فرض اینکه ممکنه پیش بیاد جلو برو

دختر دایی من بچه دوم گشاد شده الان دنبال عمل کردنه

فکر کنم بستگی به بدن هرکس و مهارت پزشک و ماما هم داره
مامان من بعد از ۳تا بچه افتادگی رحم داره
فتح ناف هم داره
عمه م چسبندگی رحم گرفت
البته واسه چندسال قبل هست
الان ورزش بارداری هست و ماما خصوصی و.... قبلش هم معاینه لگن میشی
فک‌نکنم مشکلی باشه

اینکه راحت تر زایمان میکنی اره خیلی راحت تر از تجربه اوله من کنترل ادرارم و از دست دادم گاهی اوقات چند قطره رو شورتم میریزه

بستگی به بدن هرکسی داره من مامانم تازه بعد شش تا بچه اونجوری شد که رفت عمل زیبایی کرد گفت مثل دختر شدم انگار زایمان نکردم کلا

من ک بچه دوم آوردم فقط آره یکم گشاد میشی ولی افتادگی مثانه و رحم نه اصلا خداروشکر

سوال های مرتبط