۴ پاسخ

من شنیدم برای سزارین روزای اول نباید شکمو ببندی چون چسبندگی میاره نمیدونم راست و دروغش دیگه😅

اره روزای اول باید شل تر ببندی چون رحم هنوز بزرگ و ب حالت اولش برنگشته بعد از ی مدت دکتر با فشار دادن شکم متوجه میشه رحم سرجاش رفته یا نه اون موقع دیک با اجازه دکتر گن ببند

اره منم شنیدم نباید روزای اول محکم بست

میگن خیلی شل ببند محکم نباید ببندی تا ۲ماه فکر میکنم بازم از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری