به خاطر رفلاکسشه ببرش دکتر بهش دارو میده یا شربت فاموتیدین یا پودر امپرازول اگه هم شدید باشه قرص نکسیوم
دختر منم رفلاکس داشت با دارو کنترلش کردم تا یک سالگی خیلی اذیت بود
فعلا ک چهارماهشه مولتی ویتامین نمیتونی بدی فقط شیر باید بخوره آهنم اگه وزنش ب دوبرابر وزن تولدش برسه میتونی بدی اما شیر خشکشو عوض کن شاید مزشو دوست نداره
رفلاکس داره ک ar میدی؟
اگه رفلاکس داره باعث میشه خوب نخوره و خوبم وزن نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.