۴ پاسخ

اگ‌شیرخشک ب بچه ت میسازه اصلا عوضش نکن اذیت میشه معده ش بعدم‌احتمالا رفلاکس داره بچه های رفلاکس وزن نمیگیرن

خو عزيزم وزن دنيا اومدنش چقدر بوده؟
اگه شير اي ار ميخوره و رفلاكس داره فقط بايد اي ار بدي

دختر منم رفلاکس داره ۶/۶۰۰ نگران نباش

اگر ar میخوره ینی رفلاکس داره ینی بجز اون نمیتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۲ سالگی