اگشیرخشک ب بچه ت میسازه اصلا عوضش نکن اذیت میشه معده ش بعدماحتمالا رفلاکس داره بچه های رفلاکس وزن نمیگیرن
خو عزيزم وزن دنيا اومدنش چقدر بوده؟
اگه شير اي ار ميخوره و رفلاكس داره فقط بايد اي ار بدي
دختر منم رفلاکس داره ۶/۶۰۰ نگران نباش
اگر ar میخوره ینی رفلاکس داره ینی بجز اون نمیتونی بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.