وزن بچه تو ۳۰ هفته خیلی خوب بوده، منم ۱۵۱۸ بود
بنظرم هر چی دکترت میگه انجام بده
وقتی نگفته چرا خودت و بچه رو اذیت میکنی
منم ۳۰ هفته ۱۵۰۰ خوردی بود دکترم گفت خوبه
ماشالله وزنش توی ۳۰ هفته خوب بوده ک
دیگ نخور تا سونو ک دادی اگر دیدی لازم بود باز بخور
نمیخواد بخوری عزیزم وزن بچه خوبه
۳۰ هفته هم خوب بوده، هر چی با مواد غذایی طبیعی بچه وزن بگیره بدنش سالمتره
نه نخور زایمان زودرس میگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.