۴ پاسخ

ن دیگه مدلشون هی عوض میشه

نه دیگه کلا بعد دو ماه بهتر میشن خوابشونم تنطیم‌ میشه

خداروشکر
خداکنه واسه من و همه ی مامانای دیگه که کولیک دارن بچه ها زود تموم شه و بچه اروم

نه عزیزم پسر منم همینطور بود الان خیلی بهتر شده فقط رفلاکس پنهان داره که اذیتش میکنه

سوال های مرتبط