حرکات بچتون چه سفالیک چه بریچ چجوریه؟

بارداری فرزند پروری

۸ پاسخ

بچم بریچه هردو طرف پهلوهام حسش میکنم حرکتشو
سکسکشم پایین نافنم

بچم سفالیکه پاهاش بیشتر تو پهلومه ولی اکثر اوقات تو معده

من تا دو روز پیش بچم بریچ بود زیر نافم حسش میکردم رفتم سونو گف سفالیک هنوزم همونجا لگد میزنع ،رفتم سونو ب دکتر گفتم پس چرا پایین لگد میزنع می‌خندید میگف با سر ضربه میزنع 😂

نینی من سفالیکه سکسکه کلا تو واژنم حس میکنم یا تو پهلوم
تکون هاشم ک بیشتر جا پهلوهامه یسری وقتا اگر دلش بخواد بگید بزنه یا پاشو دراز کنه زیر سینم میخوره

مال من بریچه واژنمو از کجا در اورده😂حتی یوقتای موقعی راه میرم تکون بخوره خیلی دردم میاد

سفالیک همه جا هست بیشتر تو پهلو هام

سفالیکه
بیشتر زیر سینه‌م میزنه و قیمت بالایی پهلو ها

سفالیک پاش تو پهلومه کونش اون یکی پهلوم 😆

سوال های مرتبط

مامان دلماه🫀🌙 مامان دلماه🫀🌙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌وچهارم بارداری