عزیزم بخاطر اینکه بچه سفالیک هست و اومده پایین فشار میاد بهت برا همین هم واژنت تیر میکشه
این درد ها طبیعی هست
چک کن ببین عفونت نداری ترشحاتت زیادن یاکم
ممکنه عفونت باشه
عزیزم چجوری گهوارتو تیره کردی میشه بگی؟؟
حالت شب داره
منم مثل شماهم نگران نباش طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.