عسل در دوران بارداری مضر هست؟

۱۱ پاسخ

بله ضرر داره بخاطر وجود ماده توکسینی که تو زنبور عسل هست که از طریق عسل وارد بدن مادر باردار میشه ومی تونه خطر آفرین باشه تا دوسالگی بچه هم نمی شه به بچه بدی

من که میخورم
زیاده روی نشه بنظرم مشکلی نیست

بهتره ۳ماه اول نخوری میگن اگه جنین پسر باشه گرمه براش خوب نی بعد ۳ ماه میتونی بخوری من هرروز میخورم

میگن داخلش ی سری میکروب هایی هست ک برای بارداری خطرناکه

کمش نه عزیزم

روزی 1, قاشق چای خوری کوچیک مجازه

نه بابا میگن سیستم ایمنی رو تقویت میکنه تو بارداری هفته ای دوسه بار بخور

من اوایل می‌خوردم ولی در حد تعادل .زیاد مصرف نکن عزیزم

نه والا من میخوردم

نه مضر نیس

دکترم به من گفت نخور

سوال های مرتبط

مامان دلارا❤️🌹♥️ مامان دلارا❤️🌹♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان مامانم مامان مامانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخترکم💓 مامان دخترکم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان ooooooo مامان ooooooo هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهفتم بارداری