۴ پاسخ

بیشتر خودش بازی میکنه الان هم تازه خونمون رو عوض کردم با بچه طبقه بالایی مشغوله بیشتر خونشون بازی میکنه باید به زور بیارم خونه

اتفاقا بچه‌ای ک دائم ما سرگرمش کنیم یعنی داریم قدرت بازی انفرادی، خلاقیت، سرگرم کردن خودش، مشغولیت با خودش و لذت بردن با خودش رو ازش میگیریم.
بچه باید یه تایمی خودش با خودش تنها باشه اما شما چون ناراحتی؛ خب چرا تو شستن ظرف و آشپزی شریکش نمیکنی؟

میدونم چی میگی این حس طبیعیه من دخترم یکسال پیش بیشتر بابتش عذاب وجدان داشتم اینقد کاراش بیشتربود کارای خونه ام از ی طرف اصن وقت نمیکردم باهاش بازی کنم الان دیگه خودش باخودش بازی میکنه

خوبه دیگه نمیشه که همیشه بازی کرد

سوال های مرتبط

مامان هلـــــــسا مامان هلـــــــسا ۲ سالگی
میدونی دکتر تغذیه چی میگه؟
میگه بچه رو بذار به حال خودش غذا بخوره
کم کم با دست خودش یاد میگیره غذا بخوره /مستقل میشه/ خوش غذا
میشه
حالا من چندین ماهه که به حال خودش رها کردم چیزی جز این صحنه ها نمیبینم😅
ماکارونی رو دونه دونه رو پاهاش میچینه و رو هرکدوم هم یه اسمی میذاره
مثلا یکی مامان جون یکی خاله یکی باباجون یکی فلان...
برنج و خورشت هم باشه میگیره تو مشتش انقدررررر فشار میده له بشه
آش و سوپ آبگوشت باشه به جای اینکه با قاشق بخوره سر میکشه اما چه سرکشیدنی؟!کلش میریزه رو لباسش
خلاصه اینکه بنظرم بعضی بچه ها رو باید به زور بنشونی و با فیلم و کارتون و‌گوشی بهشون غذا بدی
چون تحت هییییییچ شرایطی وقتی به حال خودش بذاری بیشتر از یک قاشق غذا نمیخوره !!
جالبه من تسلیمم نمیشم 😅 هر روز تایم ناهار و شام گشنه نگهش میدارم و بعد غذا رو میذارم جلوش بخوره و کثیف کاری کنه
احساس میکنم عمدی نمیخوره و اینکار براش یه بازیه
کیا مشکل منو دارن؟؟؟؟؟
کیا بچشون راحت میشینه غذا میخوره؟؟؟