تورو خدا ببر دکتر. ماها هیچی نمیدونیم
عذاب نده بچه رو
انگار چسبندگیم داره تازه ختنش کردی ببر نشون بده
ببر دکتر ترو قرآن من بودم سکته کرده بودم
حس میکنم چسبندگی هم داره نشون همون ک ختنه کرده بده منم یکم زیرش داره ولی دکتر گفت عادیه رشد ک کنه اوکی میشه ولی شما انگار تاول ابکیه
چرا نبردی دکتر؟ انقد اعصابم خورد شدا طفلکی بچه
وااا چجوری نگاه کردی وایسادی چرا نمیبری دکتر
ببین بدون فوت وقت بچه رو سریع ببر دکتر نشستی خونه از مامانای گهواره میپرسی اخه
باید ببری دکتر یا اگه میخوای من عکسش رو واسه دکتری که پسرم رو ختنه کرد بفرسنم
واییی الهی ببر دکتر
ببر دکتر طفلی رو
ای وای توروخدا ببرش دکتر بچه خیلی اذیت میشه😒
ای وااای
ببر دکتر
به امید تجویز کسی نباش
گناه داره بچه
زودی ببرش دکتر حتما
بابا اینجا دکتر نیستن که
ببر دکتر حتما
بیچاره بچه
ببرش دکتر
یعنی خوشحالم ک ختنه نکردم و به حرف هبچکی گوش ندادم چرا باید همچین عذابی بکشه بچه وقتی طور دیگه ای خلق شده
عزیزم هرچه سریعتر ببرش دکتر
دکتر بهتر میدونه تا ما
هییییی وای انگار تاوله آره ؟؟ سوخته شاید اینجا نپرس عزیزم تروخدا ببرش دکتر
چند وقته اینجوری شده؟؟؟ حتما ببرش دکتر
فوری ببر دکتر
ببرش دکتر.هربار ک جیش میکنه میشوریش یانه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.