۳ پاسخ

استراحت کن زیاد به خودت استرس وارد نکن فشار نیار به خودت
اگه میگیره ول میکنه عادیه
اگه دردش شدید نیست قابل تحمله عادیه
ولی اگه درد شدید داری و طولانیه دردش حتما برو دکتر

استراحت کن یا برو بیمارستان یه سونو بده

عزیزم اگه شبیه انقباضه و فاصله کوتاه میگیره ول میکنه برین زایشگاه بیمارستان ازتون nst بگیرن ببینن انقباض هست یا نه و قلب نی نی ام گوش کنین❤️

سوال های مرتبط