استراحت کن زیاد به خودت استرس وارد نکن فشار نیار به خودت
اگه میگیره ول میکنه عادیه
اگه دردش شدید نیست قابل تحمله عادیه
ولی اگه درد شدید داری و طولانیه دردش حتما برو دکتر
استراحت کن یا برو بیمارستان یه سونو بده
عزیزم اگه شبیه انقباضه و فاصله کوتاه میگیره ول میکنه برین زایشگاه بیمارستان ازتون nst بگیرن ببینن انقباض هست یا نه و قلب نی نی ام گوش کنین❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.