۱۶ پاسخ

مامانیه با سلیقه 😍
اسکرین گرفتم ماه دیگه منم درست کنم💖
سرخابی میزنم دخملونه باشه😁

مبارکش باشه عزیزم❤️

چه قشنگ🥰

منم پنج ماهگی بچه هاکیک درست کردم قصدم این بود کیک اینطورببرم دیدم خوب نمیشه همون نصف کیک به حالت ایستاده گذاشتم روش شمع گذاشتم.درواقع نیم دایره شما نشسته ولی من برعکس انگارایستاده

چه هنرمند🥹

عه دقیقا پسر منم همین روروئکو داره هنوزم هفت ماهگیشو نگرفتم شاید همینجوری بگیرم

چه قشنگگگ🤩 مبارکش باشه

عالیه آفرین 👏

کلاهو چجور درست کردی

عالی شده

خیلی قشنگه مامان باسلیقه♥️😍

خیلی زیبا و با سلیقه

کیکش چجوریه

به به هنرمند😍عددای ریسه رو چجوری نوشتی

چه قشنگ روروئک و استفاده کردی

چ ایده جالبی ممنون😍

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🫶🏻🫀 مامان قندعسل🫶🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان 🦁🌈🌠دایان مامان 🦁🌈🌠دایان ۶ ماهگی