۶ پاسخ

ن بابااژ زایمان راحتتره
روزای اول باید بادهت نفس بکشی
خابت نبره اگرم ببرع یهو میفهمی بایددهنتو بازکنی
کله پاچه نرم بخور
نمک نخور
غای سفت نخور
سرمستقیم بخاب
سرپایین نکن

فقط روز اول یکم سخته در کل عمل راحتیه

راحت ترین عمله

هفته اول تنفس فقط با دهنه بعدش درست میشه
درد هم نداره کلا

راحترین عمل عمرم بود فقط روز اول نتونستم تفسم بکشم صبح ک اومدن تامپون هارو کشیدن بهتر از دمتغ قبلم نفس کشیدم🙂‍↔️😂 دکتر مژمعن پیدا کن برو می ارزه

منکه هیچ مشکلی ندارم،رو مشکل تنفسی هم خیلی حساس بودم هی ب دکترم تاکید میکردم اونم میگف خیالت راحت،خدایی هیچچچچ فرقی نداره با قبل عملم ندارم خیلیا میگن سرما میخوریم درد میگیره یا ابریزش بینی میگیرن حس نمیکنن....
مدلشم خیلی دوس دارم
بعد عمل اصلااااااا درد نداشتم
فقط اذیت میشدم چون سوراخای بینی بستس هرچی میخوری گوشات صدا میده کیپ میشه یه حس خیلی بدیه.
دو هفته هم باید ب پشت میخوابیدم خیلی سختم بود
فقط همین

سوال های مرتبط