۵ پاسخ

دختر منم همینه
ن با دارو
ن با شیرخشک ای ار
ن با تغذیه
درست نشد

پسر من هنوز رفلاکس داره
تازه از یک ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی گرفت تا ۶ ماهگی، شیر خشک Ha میخورد رفلاکسش شدید شده بود یعنی هر وعده شیر که میخورد ۵ بار بالا میاورد
ولی هنوز رفلاکسش خوب نشده
تو چک‌آپ یکسالگیش برای رفلاکسش گفتم ، دکتر گفت ارثیه. ارث رفلاکس داره
من خودم از بچگیم از وقتی یادم میاد رفلاکس داشتم و همیشه به خاطر رفلاکس سردرد بودم
پسرمم به خودم رفته

اصلا اس امپرازول نده مزخرفترین دارو تنها راهش شیر حجم کم دفعات بیشتر بده بینش آروغ بگیر صاف نگه دار موقع خواب حتما شیب دار باشه شیرخشک اگه میدی ببلاک ای آر بده
دارو هم با دکتر مشورت کن عوض کن کیدیزول بدی بهتر

کیدیزول بده برا بچه ای من که هفت روز دادم خوب شد

بخدااصلادرست بشونیست دکترداروهمش مدتیه من هفت ماهه خوب نشده با قطره چکان بهش شیرمیدم سینموبه زوربعضی وقتا میگیره توخواب.توروزم به زور بهش میدم بالا میاره همشو

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی