منم این حالت بودم که واسم آمپول و شیاف نوشت و استراحت مطلق.
منم دارم غصه نخور عزیزم میگن طبیعی هست خیلی پرسیدم
بارداری
من دو روز پیش دکتر بودم
چون دیسک داشتم
گفت به خاطر باردادیه و طبیعیه و فقط استراحت و پیاده روی و آب درمانی که تو آب راه برم رو میتونم انجام بدم
و گفت تا آخر بارداری بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.