۳ پاسخ

منم این حالت بودم که واسم آمپول و شیاف نوشت و استراحت مطلق.

منم دارم غصه نخور عزیزم میگن طبیعی هست خیلی پرسیدم

بارداری
من دو روز پیش دکتر بودم
چون دیسک داشتم
گفت به خاطر باردادیه و طبیعیه و فقط استراحت و پیاده روی و آب درمانی که تو آب راه برم رو میتونم انجام بدم
و گفت تا آخر بارداری بیشتر میشه

سوال های مرتبط