۶ پاسخ

منم باسرنگ میدم راحتره بنظرم

شیر خودتو میخوره

من باسرنگ میدم شیرخشک روخیلی راحته هرکاری کردم شیشه شیررونگرفت

اگه مادر باحوصله باشه کم کم بده .خیلیا با لیوان اب میدن شیر فرقی نداره

دختر من تو لیوان بهتر میخوره تا شیشه شیر😐😐😐😐ولی خیلی سخته

من میخواستم انجام بدم ببینم ماه دیگه وزنش چطوره اگر باز کم بود ب دکترش بگم انجام بدم یا نه
البته پسر من عوق میزنه شیرخشک میدم

سوال های مرتبط