کسی از این به بچه اش داده

تصویر
۳ پاسخ

ویتامین دیش خیلی پایینه ۲۰۰ واحد داره باید ۴۰۰ واحد باشه
ویتامین آ هم به جای ۱۵۰۰ واحد ۱۰۰۰ واحد داره
اهنش ۲ میلی گرمه به جای ۱۵ میلیگرم خیلییی کمه
الکی فقط تبلیغ براش میشه و گرونه
برای زیر دوسال اصن مناسب نیس و نیازهاشونو براورده نمیکنه

مولتی ویتامین حال بچه رد بد میکنه نده بهش مولتی ویتامین پدیابست بدی بهتره

واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪺🌱 مامان دوقلوها🪺🌱 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی