ویتامین دیش خیلی پایینه ۲۰۰ واحد داره باید ۴۰۰ واحد باشه
ویتامین آ هم به جای ۱۵۰۰ واحد ۱۰۰۰ واحد داره
اهنش ۲ میلی گرمه به جای ۱۵ میلیگرم خیلییی کمه
الکی فقط تبلیغ براش میشه و گرونه
برای زیر دوسال اصن مناسب نیس و نیازهاشونو براورده نمیکنه
مولتی ویتامین حال بچه رد بد میکنه نده بهش مولتی ویتامین پدیابست بدی بهتره
واسه چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.