۲۵ پاسخ

منم تجربه کردم خیلی سخت بود

تصویر

الهی هیچ بچه ای مریض نشه و نباشه

منم تجربه کردم خیلی بد بود

زردی نوزاده؟ اصن فضایی نیست
من تو دستگاه موند ۳روز کامل بیمارستان
شیرخشک میدادم که زود زود پی پی کنه از بدنش خارج شه
بعصی مامانا گریع و زاری داشتن و بعضیا از عطاری وسیله میاوردنو.‌‌
فقط باید اطلاعات بالایی میداشتی

بخدا که منم دوروزه گریه کردم

منم همینطور.حتی عکسم نگرفتم انقدر حالم بد بود

آخ نگو دوقلو یکیش آن ای سیو یکیش برا زردی بستری 🥺
خداروشکر گذشت چقد اون روزا سخت بود

منم دقیقا اینجور بودم😓😓😓😓

من چی بگم بچم هفت ماهه دنیا با وزن یک کیلو یک ماه ان ای سی یو

اره منم تجربه کردم خیلی بد بود ،خصوصا شب دوم که دخترم خیلی بی قراری میکرد و تو دستگاه نمیموند💔

چقدر گریه میکردم شوهرم دلداریم میداد خیلی سخت بود

تصویر

آخ دردش به قلبم منم تجربه کردم چقد حالم بد بود و همش گریه میکردم

واقعا عزیزم گاهی وقتاادم‌به چیزایی تجربه میکنه که دیگه چشش ازبچه داری سیاه میشه این که خوبه بچه من ۴۰روزش بود بزدم دکتر براچکاب کلیش ورم داشت گفت باید بستری بشه توبیمارستان منی که بارداری اولم بود دست تنها وقتی زفتن رگشو پیدا کنن اونقد گریه کرد که پرستار دلش برام سوخت گفت شوهرت امشب پیشت بمونه همونجا خون ریزی کردم هرشبم به اندازه صدسال میگذشت بزام بهد تودوماهگیش اینهمه راه رفتبم تهران. عمل کردن. وقتی صدام زدن که برم بچروببین که ازاناق عمل اومده بیرون اونجا مردمو وزنده شدم باز ۴ماهگیش همین بساط تاهنوزم که هشت ماهشهه وعذابای من ادامه داره این دفعه بایذ عمل بازبشع میدونم این دفعه دیکه دووم نمیارم خداروشکر کن که مشکل خاصی نداشته و دوسه روزه خوب شده ان شالله هیچ بچه ای مریض نشه

منم .چشام اندازه کون مورچه شده بود🚶

من اینجوری نشد خداشکر اصن زردی نداشت یعنی

وووی منم بخاطر زردی داغون شدم

وااااي واي چه روزهاي سختي بود هيچوقت درد و غم و سنگينيش يادم نميره😔🥲🥲

وایی خیلی بده دختر منم بعدز ۳ روز که گفتن زردی داره ۴۸ ساعت بایدبستری بشه بستریش کردن دنیا سرم خراب شد میرفتم پیشش و میومدم برم توخونه یه دوش بگیرم به خودم بیاد دیوونه میشدم ازینکه بچم بیمارستان باشه و من برم خیلیییی سخت بود منم یوقتایی عکسارو میبینم یاد اونروزا میفتم

😭😭😭😭😭🥹وای منم
دوبار خابوندنش
بره اون روزا که برنگرده
ان شاالله بچهامون سالم سلامت بزرگ بشن 🤲

تصویر

چه سخت بود

وای منم س روز همچین تجربه ای داشتم
میزاشتم داخل دستگاه گریه میکردم دلم کباب میشد

تصویر

خیلیییی بد بود خیییلی منم جیگرم کباب میشه این عکسای پسرمو میبینم😣😣😢😢

منم یدونه اع اینا دارم پوووف😕😕

وااای خیلی بد بود خییلی🥺🥺🥺
یادم افتاد خیلی سخت بوود

واااای خیلی سخت بود منم مردمو زنده شدم🫤😭

سوال های مرتبط