دندون که هنوز نداره مراسم هم نمیخوام بگیرم چون کسی تا حالا نگرفته منم بگیرم بیخودی هزینه اش جاش میدم به چیز دیگه
پول آش دندونی رو هم میدم به نیازمند
تولد یک سالگی هم خودمون مامان و بابا و مادر شوهر پدر شوهر همین
بقیه نه الکی خرجه بچه نمیفهمه اما تولد سه سالگی میگیرم مفصل شام و اینا میدم به همه
من خانواده شوهرم مادروپدرم دعوت میکنم برای ساعت ۸اینا
منم نتونستم ۵و۶و۷ ماهگیششو عکس بگیرم
ناراحتم دقیقا
حالا ۸ ماهگی رو همینجوری گرفتم ولی دوس داشتم اون یکیارو هم فرمالیته بگیرم
من دندونی ک نگرفتم دندون نداره هنوز
تولد خانواده خودم و شوهرم با ابجیام
شاید برادرشوهر و خواهرشوهر دعوت نکنم
منم هنوز مال ۸ماهگیش مونده
واسه دندونیش ولی خانواده همسرم بودن فقط با دوتا از خاله های خودم و یکی از دایی هام(با زن و بچه)۲۰نفری بودیم
من اره تولد میگیرم خانواده خوددم،همسرم،خاله هام،دایی هام،مادر بزرگ همسرم،یکی از پسر عمه های همسرم،یکی از پسر خاله های همسرم،همینا یه چهل پنجاه نفری میشیم
من چون حاملگی پر خطر داشتم رفتم حرم امام رضا که صحیح و سالم باشه نذر کردم تولدش ببرمش مشهد
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96
خانواده خودم و همسرم(برادرشوهر_خواهرشوهر) همینا..
ولی برا دندونی حدود60نفر مهمون دعوت کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.