۵ پاسخ

من الان ۵ سال واسه پسرم تولد سه تایی تو خونه میگیریم ،البته هرسال خاله هاش میان ،اینجوری نیست دعوت کنم خودشون میان،آتلیه هم میبرم، تولد سدنا هم با داداشش باهمه پس همون روال با یه عضو جدید ادامه پیدا میکنه

جشن میگیرم
خوانوادگی البته فقط خانومای فامیل و دعوت میکنم
کادو ماشین برقی میگیرم آتلیه هم میبرم
البته اگه شرایط خوب باشه 😄🌹

من بقیه رو تو زحمت نمیندازم خودم خونمون کوچکه نمیشه شرایطشو ندارم هردوخانواده رو حدود ۲۵ نفر ان باهم بگن
سر همین یه اتلیه و یه شام و جشن ۴ نفره

میخوام جشن بگیرم
موندم خانوادگی دعوت کنم یا فقط خانومارو بگم
اره میگم بیان بادکنک ارایی کنن
اتلیه هم میبرم
کادو النگو گرفتیم

من ک بچم تولدش ۲۴ تیر
میفته تو محرم و صفر
ولی میخوام براش خانوادگی بگیرم خانواده خودم و همسر
ولی میگم بد نیس تو محرم؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی