۱۰ پاسخ

حیف نیس تو این گرونی پولاتو ببری بریزی تو حلق فامیلا

نه پولی ک خرج بقیه کنم رو جمع میکنم براش النگو میخرم

من خانوادگی میگیرم خانواده خودمو و شوهرم

من باغ گرفتم ۲۷ ام تولد دخترمه خانوادگی گرفتم خانواده شوهرم و خودم

تولد دخترم ۳۱ تیره
ولی چون محرمه من ۳۱ اردیبهشت براش باغ میخوام جشن بگیرم مهمانامم دوستا و فامیلای جوونن

بچه ۱ ساله چیزی نمیفهمه یه تزئین خوب و کیک براش سفارش میدم برای عکس یادگاری البته دلمم نمیاد پول خرج فامیل کنم 🤕البته فامیل داریم تا فامیل

میبرم باغ جشن بزرگ براش میگیرم
درسته چیزی یادش نمیمونه اما خب بلخره بزرگ میشه عکس و فیلماش رو میبینه

من جشن نمیگیرم
فقط میبرمش اتلیه

نه چون تو این سن بچه هیچی نمیفهمه و بدتر کلافه میشه از شلوغی

خیر ..

سوال های مرتبط