مهمونی شلوغ اصلاااا
نه به خاطر شرایط به خاطر خود بچه
تا زمانی که خودش بگه دوس داره چه کسایی رو دعوت کنه
جشن برای خودش میگیرم و هر کاری که لذت میبره میخوام براش انجام بدمو خودم عکس و فیلم بکیرم تا خسته نشه و کلی باهاش بازی کنم و این خاطراتو ثبت میکنم اما مهمونی شلوغ اصلا!
بنظر منکه بچه تا 4 سالگی زیاد از تولد سردرنمیاره یه تولد تو جمع خودمون خوبه بعد 4 سال میشه مهمونی گرفت
فقط بردم اتلیه
چون تولدش تو عید اون موقع اتلیه بستس
الان نمیفهمن اخه از ۲سالگی اگه دوس داست من حتی گوششم سوراخ نکردم
بله من یه شب مادرشوهرم و عمه اش
و یه شب هم مامان بابای خودم
دختر من پنجشنبه تولدشه یه کیک میخرم حداقل چندتا عکس بندازه
آتلیه ریلز و عکس.اگ بقیه باز اصرار نکنن ب گرفتن😁
من نگرفتم فقط کیک و کادوش دادیم
من پنجشنبه دوشب قل جنگ گرفتم 🫠
اره چون یکبار تولد بچم میشه براش چیزی کم نمیذارم
من نگرفتم
فقط کیک گرفتم ۳ تایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.