بچها من تاخیر دارم علائم پریودی هم دارمم

۲ پاسخ

اگه علائمی داری، بیبی چک بزن عزیزم
ان شاالله که مثبتی✨❤

بیبی بزن ایشالله که بارداری🌱

سوال های مرتبط

آرزو آرزو قصد بارداری