چرا من بچم نمیچرخه سونو ان تی انجام بدم😐

۱۰ پاسخ

🤣🤣🤣

من ۳ تا باقلوای خیلی شیرین خوردم چرخید😁نوشابه جواب نداد

بیتاا پیدات کردمم😍😍

پلی دختر من همش تکون میخورد دستاشو تمون میداد دهنشو بازو بسته میکرد🥹🥹🥹🧿🧿🧿🧿

کیونش یاری نمیکنه😂

برای منم ۴ بار سنو کرد تا چرخید

نوشابه بخور

دلستر بخور یه یه ربعی هم راه برو قبلش

نوشابه بخور

چیزای شیرین خیلی بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد