واسه منم یکی دو قطره ای میریزه فکنم همونه مثل واسه شما🥲🥲
منم بعد سرویس بااینکه خودمو خشک میکنم
شورتم خیس
رفتم تست آمینی شور انجام دادم خداروشکر کیسه ابم سالمه
اون اب اضافه ای هست که موقع شست و شو وارد واژن میشه بعد که پامیشی می ایستی خارج میشه نترس
منم اینطوریم 😐 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.