۶ پاسخ

من فرنی دادم عزیزم با شیر دادم دل‌درد شد با آب درست کردم خوب بود

سعی کن از فرنی شروع کنی
دکتر بهم گفت فرنی بهتره البته نظر دکترا فرق داره الانا
یادت نره حتما حتما بیشتر از یک قاشق مربا خوری ندی
از روز دوم دوقاشق کن

من با سیب پخته وبعدش گلابی شروع کردم ی قاشق مرباخوری صبح یکی عصر تاسه روز همون ی غذارو بده تست حساسیت بگیری

بافرنی شروع کن عزیزم

تو کارت بهداشت نوشته دو قاشق مربا خوری

حریره بادام

سوال های مرتبط