من برای دخترم ، با پیمانه شیرخشک دو پیمانه آرد برنج رو با نصف لیوان آب میذارم روی حرارت ، تقریبا بعد ده دقیقه قوام میاد . اول باید کمی غلیظ تر از شیر باشه و به مرور قوام بیشتری بگیره. بعد از خانوش کردن شعله یک پیمانه شیر خشک هم اضافه می کنم و تمام. الان یک پیمانه پودر بادام هم به آرد برنج اضافه می کنم و آخرش با کمی دارچین و گلاب طعم دار میکنم . تست البته بگیرین.
یه پیمونه برنج ایرانی با ۸ تا لیوان اب یه روز میزاری خیس بخوره ابشم هر دوساعت عوض کن
بعد برنجا که خشک شد اسیاب کن بعدم الک قشنگ پودر بشه میشه ارد برنج
برا فرنی هم یه قاشق چایخوزی ارد برنج با تقریبا نصف لیوان اب جوشیده بزار روحرارت قوام گرفت بردار
خنک که شد با شیر خودت یا شیر خشک رقیقش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.