اگ میخوای بخیه هات باز بشه وگیرش باشی و عفونت کنه و درد بکشی وبری شستشو بدی و.... آره میتونی
نه نمیشه ، خیلی سخته نشستن
من که رفتم مشکلی نبود
نه زوده
من دستشویی فرنگی هم داشتم اما ایرانی استفاده کردم
پایین تنه لخت میشدم و روزی زانو میشستم
خیلی سخته و درد اور
اگه فرنگی ندارین،صندلیش بخر
اصلا مگه خودت میتونی توالت ایرانی بری الان توانشو داری؟
نوووچ نمیتونی
بس اونوقت چیکار کنه بیچاره شاید فرنگی نداره
نه😒
مگه میشه اخه. چجوری میتونی بشینی
نه اصلا نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.