۱۲ پاسخ

اگ میخوای بخیه هات باز بشه و‌گیرش باشی و عفونت کنه و درد بکشی و‌بری شستشو بدی و‌.... آره میتونی

نه نمیشه ، خیلی سخته نشستن

من که رفتم مشکلی نبود

نه زوده

من دستشویی فرنگی هم داشتم اما ایرانی استفاده کردم
پایین تنه لخت میشدم و روزی زانو میشستم

خیلی سخته و درد اور
اگه فرنگی ندارین،صندلیش بخر

اصلا مگه خودت میتونی توالت ایرانی بری الان توانشو داری؟

نوووچ نمیتونی

بس اونوقت چیکار کنه بیچاره شاید فرنگی نداره

نه🫩😒

مگه میشه اخه. چجوری میتونی بشینی

نه اصلا نمیشه

سوال های مرتبط