من از ۱۰ روزگی رفتم
هر وقت تواناییش داشته باشی میتونی بری
بزار هروقت بخیه هات خوب شد بعد
امتحان کن ببین میتونی یا ن
هروقتتونستی برو
من سر ی هفته ده روز بود فک کنم دیگه رفتم
اجیم سزارین شد از اولش ایرانی میرفت
اره من فکر مبکردم نمیتونم اینا کل بارداریمم فرنگی نشسته بودم ولی بعد همون تقریبا ۲ هفته یا بیشتر خیلی راحت میشه نشست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.