منم استراحتم فقط وزنم میره بالا اشتهامم زیادنیست ولی میره بالا
هیچی عزیزم تحمل فقط تا بگذره بعد بدنیا اومدن نی نی ی کاری بکنیم 😂
منم شرایط شمارو دارم🫠
خوش بحالتون من با استراحت مطلق دارم هر دوهفته یک کیلو کم میکنم
حجم غذاتو کم کن اما توی وعده های بیشتر، شیرینی جات کمتر بخور
بیشتر پروتئین بخور که تایم بیشتری رو سیر بمونی
کار دیگه ای نمیشه کرد عزیزم
پروتئین بیشتر بخور که حجم معدتو پر کنه دیگه پرخوری نکنی
مولتی ویتامین رو دکترت باید کمتر کنه برای من یه روز درمیانه
منم همینطور دکتر بهم رژیم داد
نون و برنج نخور.چیزای پروتیینی بخور بیشتر میوه های قندی.یکیدوتا درروزبخور
منم همینطور
استراحت مطلقم
متاسفانه اندازه اسب آبی هم اشتهام زیاده
مولتی ویتامین هم میخورم
وزنم هی میره بالا😓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.