۲۳ پاسخ

درخواست میدی گلم

آره طبیعی

دختر منم یه دونه داره

پسر منم چندتا داره

ارزوخانم خواهرم من برای خرج پسرم قران میخونم،به هرنی تی که هستید میخایید برای سلامتی خوانوادتون،نذری،فاتحه امواتتون قران بخونم براتون خداازبزرگی کمتون نکنه

یدونه رو داریم همه تو بچگی دیگه
قربون موی سفیدت خاااله🥹❤️

نشونه هستن پسر منم داره

گندمم داره عزیزم

اره طبیعیه پسر منم دارع

فک کنم تو رشد رنگدانه های مو خطا میده بالغ بشن درست میشه

پسر منم داره 😂

پسر منم تا پارسال ۲تار سفید داشت
دیگه نگا نکردم ببینم هستشون یا نه

پسرمنم داره

دخترمنم داره

دختر منم یه دونه داره😂

دخترمنم یدونه داره

پسر منم داره☹️🥲

پسر منم موهاش بوره یکدونه داره تازه دیدم انگار اکثرا دارن بچه ها

من از بچگی یه تارموهام سفید بود

طبیعیه پسر منم سه تا داره

آره طبیعیه منم داداشم یادمه داشت یکی حتی یکی از خط ریشاش کامل سفید بود بعد الان بزرگ شده سیاه شدن اصلا عجیبه برام شبیه یه نشونه بود انگار

ارزو یادمه اَوستا هم کوچیک تر بود. داشت

ی تار سفید بود همینجا اومدم پرسیدم الان دگ ندیدم هنوز هست یا نیست

خطای دید نیست؟

سوال های مرتبط