دکتر گفت عفونت شدید داری بهم دارو داد.توروخدا خوب میشم؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭

۱۱ پاسخ

دکترت کیه

منم‌ از اولش تا الان عفونت دارم قرص میخورم خوب میشه دوباره میاد چرا الکی خودتون استرسی میکنید 😂

خوب میشی اگ ب خودت استرس ندی

اره خوب میشی آب و مایعاتم زیاد بخور

من بهم پماد داخل داژن داده ولی میترسم لستفاذه کنم با اپلیکاتور.میشه با انگشت بزنم؟

چرا خوب نشی؟؟؟

منم عفونت دارم با دارو بهتر شدم یکم نگران نباش

اره عزیزم خوب میشی منم داشتم رفع شد با پماد

سلام عزیزم ، چرا خوب نشی؟ مگه میشه اخه؟ ممکنه برای خیلی ها تو بارداری پیش بیاد.. نگران نباش عزیزم

چرا نباید خوب بشی؟

اره بابا چرا نشی
خیلیا دچارش میشن
به حرف دکترت فقط گوش کن
منم داشتم خوب‌شدم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا😍🩷 مامان معجزه خدا😍🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری