سلام خانما حتما مهمه که سونوگرافی چسبندگی و اکرتا انجام بدیم؟؟؟

۳ پاسخ

اگه قبلا سزارین کردم لازمه و اگه بخوای سزارین انجام بدی

من دکترم ننوشت برام‌خودش پریناتولوژی هست و خودش سونو میکرد همیشه تو مطب

سلام بله
دکتر منم نوشت ۳۲هفته باید انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی