۱۲ پاسخ

چه مارکیه صندلیش؟

ای خوداااا چقده نازه 😍

چه قیمت گرفتی ؟

خیلی خوشگله
مبارکش باشه ♥️😍

چقددددد قشنگه
که برندی صندلی غذاش؟

خیلی خوجله‌ مخصوصا سرویس غذاخوریش😍

ای جان چقدر قشنگ مبارک گل دختری

چقد کیووووته خدااااا

‌ویییییی عزیزم چه نازه مبارکش باشه

چقدر گوگولیه😍🥹
مبارکش باشه

خیلی خوشگله به خوشی استفاده‌ کنه نی نی🤩😍

حضوری خریدی عزیزم؟؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری