بیبی چک ازمایش سونو
سلام من آزمایش بتا دادم مثبت ضعیف بود گهواره برام زده پنج هفته ولی لقاح واسه آخر ماه پیشه سه هفته هم نمیشه 🫠 منتظرم یه هفته دیگه بگذره برم جای دکتر ببینم چی میگن انجام بدم
چهار بار آزمایش تیتر بتا دادم ۲۲تا بیبی چک زدم یه بار سنو رفتم 🤣😂
از من به بهت پند، عجله نکن
منکه آزمایش بتا دادم
عزیزم
زیاد عجله نکن
هرچی کمتر دکتر بری بهتر مدام میبرن و میارنت
بمون ۸ هفته شدی برو
من فقط بتا دادم .
سونو نرفتم تا هفته ۸ برم
نیازی نیست زود برین سونو عزیزم
نگران نباشید
آزمایش بتا؟دختر چقدر ریلکسی دست بجنبون من یه دور سونو هم رفتم😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.