۸ پاسخ

بیبی چک ازمایش سونو

سلام من آزمایش بتا دادم مثبت ضعیف بود گهواره برام زده پنج هفته ولی لقاح واسه آخر ماه پیشه سه هفته هم نمیشه 🫠 منتظرم یه هفته دیگه بگذره برم جای دکتر ببینم چی میگن انجام بدم

چهار بار آزمایش تیتر بتا دادم ۲۲تا بیبی چک زدم یه بار سنو رفتم 🤣😂

از من به بهت پند، عجله نکن

منکه آزمایش بتا دادم

عزیزم
زیاد عجله نکن
هرچی کمتر دکتر بری بهتر مدام میبرن و میارنت
بمون ۸ هفته شدی برو

من فقط بتا دادم .
سونو نرفتم تا هفته ۸ برم
نیازی نیست زود برین سونو عزیزم
نگران نباشید

آزمایش بتا؟دختر چقدر ریلکسی دست بجنبون من یه دور سونو هم رفتم😀

سوال های مرتبط

مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۳ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری