چهار الی پنج ماهگی اوج رفلاکسه
بعد از این دوره کمتر میشه
دختر منم به پروتئین گاو حساس دیشب دکتر براش شیرخشک نان الترا نوشت گف خارجی یک بار صبح دادم بالا نیاورد ولی شیر خودم ک دادم چن باری یکم بالا آورد واکسن چهارماهگی هم امروز زدم میگن از شیر خشک یان؟
اره رفلاکسش ب حدی شدید شد سینه رو ی لحظه ول میکرد کامل میاورد بالا
من بعد از واکسن دو ماهگی رفلاکسش بدتر شد 😣
اره دوروز کلا بالا اورد
نه پسر من بعد واکسن رفلاکسش خوب شد تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.