ما به کانال داخل روبیکا داریم که نکات تغذیه تکمیلی و دستور غذای رایگان هر روز میذاریم اینم لینکش👇👇👇madaraneehhh@
من با نظر دکتر تغذیه چند روز بعد از واکسن 4ماهگیش شروع کردم
من۴ماه۱۹روزشروع کردم
اژ چهار ماهگی میتونی بهش حریره بادون و فرنی بدی گلم
من پنج ماهو هجده روز شروع کردم
من رفلاکس داره پسرم ولی تا پایان ۶ ماه کامل میخوام صبر کنم یعنی شروع ۷ ماهگی. چون دکترش میگفت شاید با شروع غذای جامد رفلاکسش صرفا برای اون غذا بهتر بشه چون سنگینه، ولی وضعیت شیر بازم همونه. و اینکه سیستم گوارش بچه هنوز کامل نیست هرچی زودتر شروع منی گوارشش و تحت فشار میذاری
اگ رفلاکس داره از ۴ اگه دکتر بگه روزی یک قاشق
منکه میخام کم کم خدم شرو کنم رفلاکس نداره روزی یک قاشق کوچیک از فرنی شرو میکنم چند روز دگ
پنج ماه به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.