۱۴ پاسخ

اصلا استرس نداشته باش من کلی استرس داشتم و شب قبلش اصلا نخوابیدم فقط لذت ببر خیلی قشنگه من هر لحظه تو ذهنم مرور می‌کنم

با خودت شیاف و نسکافه ببر سرتم تکون نده

خدا پشت و پناهتون

انشاالله که بسلامتی نینی هارو بغل کنی عسلم💞
واس ماهم دعا کن حتما🥺🍭یادت نره از تجربت هم بگی برامون🫂💗

مبارک باشه قدمشون
استرس نداشته باش

با خودت حتما شیاف و پتو ببر پتو های بیمارستان زیاد جالب نیست ،شونه و شارژر هم بزار اگه موهات بلنده کلافه میشی

بعد عمل و حین عمل سرتو تکون نده و حرف نزن، اومدی خونه نسکافه و مایعات زیاد بخور، و راه برو

شیاف دیکلوفناک همراهت باشه اونجا میزنن ولی ب همراهت بگو ۴ ساعت شد بزنه برات
نسکافه بخور
بدن با بدن متفاوته انشاالله که راحت بگذره برات
راه برو بعدش خیلی

حتما بگو برات شیاف بزارن اقوام ما توی البرز زایمان کرده بودچندسال پیش شیاف نزاشته بودن میگفت بعد اینک بیحسی تموم شد خیلی درد داشت

پس چرا آنقدر زود ب من 38ختم بارداری داده

بعده زایمان فقط چای و نسکافه بخور همین دیگ سردردنمیگیری

نترس هیچ ترس نداره از تک‌تک لحظه ها لذت ببر

چرا اینقدر زود منم سزارینم برا ۳۹هفته وقت دادن بهم

بسلامتی انشالله . چند هفته و چند روزی دقیق؟

سوال های مرتبط

مامان هیرمان🤍 مامان هیرمان🤍 ۵ ماهگی