خانم ها هفته های ۳۰به بعد سخته؟؟؟؟
زود میگزره؟؟؟

۱۸ پاسخ

اما بنظرم برای بچه اولیا کلا دیر تر ميگذره
ما بچه دومیااا سرمون با اولیا گرمه

من حس میکنم ب سی هفته برسم دیگ حدودا تموم شده بارداری😅

بچه اولم خیلی دیر میگذشت من همین الانشم داره برام دیر میگذره انگار بعد 18 هفتگی شده لاکپشتی

بستگی ب شرایط داره
من سرکار میرم خیلی زود میگذره
خونه میمونم نمیگذره
ولی بنظرم از ماه های اول زودتر و بهتر میگذره ۴ ماهه اول سرويس شدم من🥲

برا من این هفته واقعا دیر گذشت… ینی هفته های قبل اصلا اینجوری نبود! ۳شنبه هی میگفتن وااای چرا امروز ۵شنبه نیس🤪

نه سخت نیست میگذره

برا من ک خیلی دیر میگذره

برامن بعضی روزا خیلی زود میگذرع
روزای که تو خونه ام خیلی دیر میگذرع
کلافه میشم مخصوصا اینکه دیگه نمیتونم سوار ماشین هم بشم

اگه استراحت مطلق نباشی بری بیرون یا جایی که سرگرم باشی واقعا ماه زود میگذرع

نه سی به بعد بدتر خیلی دیر تر میگذره من دیگه خسته شدم 🫠🫠

خیلی سختتتتتت میگزره واقعا
من که پاهام و کمرم خیلی درد دارن اذیتم
نه خواب راحتی دارم ن چیزی
البته اگه بری بیرون یا همیشه یه کسایی پیشتن زود میگزره
من چون تنهام اینجوری میگم🥲

بهتره نسبت به هفته های پایین تر، انگاری یکم خیالت راحت تره نگرانیت کمتره ،ولی خوب سنگین تری استرس زایمان و انتظار داری در کل خدا کمک میکنه اینام میگذره🥰

سلام خانما شبتون بخیر
میگم رانندگی کردن تو بارداری که مشکلی ایجاد نمیکنه؟

بنظرم ماه های هشت و نه خیلی دیر میگذره و اذیت کننده اس

اصلا نمیگذره اول بارداری زود تر میگذره

من مردم ازچشم انتظاری

اره دیر میگذره 😩تا اول ۷ ماه زود گذشت
۷ ماه که کشششششش اومد
الانم ۸ ماه داره کششششششش میاد 😂
۵ هفته بگذره راحتشممممم

من که فقط خط میکشم
بیشترشم میخوابم که بگذره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🥹🩷 مامان توت فرنگی🥹🩷 ۱ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری