سلام خانم ها آزمایش گلوکز 24هفتگی خیلی سخته؟؟

۶ پاسخ

28هفتگی هست....

اصلا سخت نیس جو الکی میدن اینجا من با اینکه ویار شدید و تهوع داشتم اینقد خوب بود برام ک نمیدونی

ن چیزی نیست آب سرد از خونه ببر و تو آزمایشگاه جلو کولر بشین اون چند ساعتو رفت و آمد نکن

ن اصلا

اصلا فقط آب خیلی خنک بردار با اون بخور

ن عزیزم ایقد‌راحته ک‌نگو

سوال های مرتبط

مامان آرتا مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد