خانم ها آزمایش گلوکز دادم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

چ زود ازمایشو دادی

قندت خوبه گلم ولی تیروئیدت خیلی کم کاره اگه قرص نمیخوری حتما پیگیر باش

عالی🤘🏻🤘🏻

من هنو نرفتم

اره خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته سی‌ونهم بارداری