خانما آزمایش گلوکز خیلی سخته؟

۶ پاسخ

آزمایشگاه هایی که خنک و با طعم پرتقال میدن خیلی خوشمزه هم هست اتفاقا

نه اصلااا خیلی راحت بود شربتی که میخوری طعمش خیلی خوب بودش

من پدرم در اومد سر دخترم سر این هنوز انجام ندادم ولی خواهر شوهرم مثل چی خورد

اونقدی بذمزه نیس عزیزم قابل تحمله
فقط از شیرینی گلو میسوزونه
من نی ایس پک برده بودم که یک نفس فقط قورت بدم چیزی نفهمم خیلیم خوب بود کمکم کرد 😅
بعدش ممکنه سرگیجه و حالت تهوع بگیری که باید ی جا خنک دراز بکشی تا بتونی تحملش کنی اون چن ساعتو

نه خیلی اسونه

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری