نه بابا صاف بشین زود بخور بره تو جای خنک بخور و شربت رو با اب خنک درست کن شربت رو مزه مزه نکن تو سه مرحله بخور
من امروز رفتم . وقتی میخوری ممکنه حالت تهوع سردرد بگیری سرت گیج بره از حجم شیرینی زیاد حالا یکی دوست داره شیرینی ممکنه اصلا متوجه نشه .برای من یکم سخت گذشت نزدیک بود حالم بهم بخوره .تحمل کردم بزور تنفس عمیق و رفتم جای سرد نشستم تکونم نخوردم
نه
شربتش خوشمزس فقط یکم حوصله سر بره چون چند مرحلس
نه خوبه اینقدر که اینجا اخ تف میکنن نیست
فقط باید بدونی چیکار کنی که حالت بد نشه
با اب خنک قاطیش کن اروم اروم بخور جای خنک هم بشین
یهو سر نکش چون ناشتایی این حجم قند باعث میشه معدت پس بزنه بالا بیاری
نه بابا
یه خون میگرن
بعد یه پودر پرتغال بهت میدن میخوری دوباره بعد یه ساعت خون میگرن
اخرین بارم بعد یه ساعت دیگه خون میگیرن
واسه من ابنجوری بود
نه سخت نیست چون ۱۲ ساعت چیزی نخوردی اون محلولی که میدم یکم ناخوشاینده مخصوصا برای اونایی که شیرینیجات نمیخورن
منم باید برم امااا استرس دارمممم حالم بد بشه انقدر میگن
نه بابا فقط یه ساعتی ی حالت تهوع کمی بهت دست میده و خوب میشی
چند هفته باید بری؟؟ مامایی ک مرکز ما داره زیاد پیگیر نیست 🖤
این یکی حاملگیو نمیدونم اما بچه قبلم سعی کردم اصلا تو دهنمنگه ندارم مستقیم تا میریختم تو دهنم زود قورت میدادم
منکه عاشق شربتش بودم😂دلم میخواست باز از شربتش بخورم😁
شربتش سخت نیست
حالت بعدا از شیرینی زیادش بهممیخوره
اونقد ک ازش غول ساختن سخت نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.